APARTMÁNY POCO LOCO - Pec pod Sněžkou

• 8. foto

Více o apartmánu

Popis ubytování

Nové a komfortně zařízené apartmány PocoLoco najdete přímo u sjezdovky Javor ve známém turistickém městě Pec pod Sněžkou v Královéhradeckém kraji na východě Čech. Pec pod Sněžkou je oblíbeným horským střediskem zimních i letních rekreací a významným centrem cestovního ruchu.

Hotel Poco Loco je hotel apartmánového typu s oddělenými ložnicemi. Jeho umístění přímo u sjezdovky Javor v Peci pod Sněžkou a možnost stravování v restauraci Poco Loco Bistrosteria v přízemí, z něj dělají vynikají volbu pro vaši dovolenou. Hosté mohou využít privátní lyžárny, kolárny a bezdrátového připojení k internetu prostřednictvím Wi-Fi zdarma. Ubytování je možné bez domáchích mazlíčků.

V přízemí se nachází originální původní restaurace s barem.

Apartmány také disponují vlastními parkovacími místy (v ceně pro jedno vozidlo), přímo u objektu a to celoročně. Tak neváhejte, sbalte svou rodinku, přátelé a známé a přijeďte si k nám do Apartmánů PocoLoco si užít skvělou dovolenou v krásném prostředí Krkonoš.

APARTMÁNY POCO LOCO ubytování v apartmánu

Apartmán A2 (4+2) má tři obytné místnosti, 2 ložnice s manželskou postelí a obývací místnost s rozkládací sedačkou (přistýlka), kuchyňkou a jídelním stolem. Tato skladba umožňuje kvalitní ubytování jednotlivců, párů, nebo celých rodin. Přistýlkou je myšleno plnohodnotné dvoulůžko o velikosti 160 cm x 200 cm.

Apartmány A3, A4, A5 (3+2) mají dvě obytné místnosti, 1 ložnice s manželskou postelí a jedním samostatným lůžkem a obývací místnost s rozkládací sedačkou (přistýlka), kuchyňkou a jídelním stolem. Tato skladba umožňuje kvalitní ubytování jednotlivců, párů, nebo celých rodin. Přistýlkou je myšleno plnohodnotné dvoulůžko o velikosti 160 cm x 200 cm.

Apartmány jsou vybaveny lednice, varná konvicí a kuchyňským nádobím. Ložnicí, sprchovým koutem a toaletou. Nechybí ani LCD televizor a Wi-Fi zdarma.

Gastronomie

Italská restaurace Bistrosteria Poco Loco je místem, kde se vám dostane tradičních italských specialit, čerstvých ryb, domácích těstovin i chutných dezertů. Samozřejmostí naší restaurace je unikátní denní menu. Interiér restaurace zaujme moderním vzhledem a přírodními materiály, které jsou doplněny černým kovem. Pýchou restaurace je kuchař Alex, který se postará o nezapomenutelný gastronomický zážitek. Proto neváhejte a zastavte se u nás na něco dobrého k snědku.

Hosté během pobytu mohou využít služby restaurace Bistrosteria v přízemí, kde si mohou objednat snídaně, polopenzi nebo plnou penzi.

Tešíme se na vás!

Okolí apartmánu a Pec pod Sněžkou

Vycházkové stezky

Z Pece můžete vyrazit na kratší procházku i na vícedenní túry. Vycházkové trasy Okolo Pece, Zelený potok nebo Vlčí jáma jsou skvělým tipem pro nenáročnou procházku po nejhezčích místech nedaleko centra, nebo pro krátký běh. Pro krátkou vycházku s dětmi je pak ideální vycházková stezka Ke Krakonošově zpovědnici, na jejíž trase na děti čeká několik zastávení se zábavným překvapením.

Turistické trasy

Turistické trasy od 3 km výše můžete kombinovat s vycházkovými trasami, využít lanovek na Hnědý vrch, Portášky, Sněžku nebo trasy prodloužit prostřednictvím následujících tipů např. Zelený potok 8 km, Vlčí jáma 5 km, Na Výsluní 5km a jiné. Po výstupu na hřebeny nemusíte hned spěchat dolů. Využijte horské chaty na hřebenech k občersvení a počkejte na krásný východ slunce nad Sněžkou.

Cyklotrasy Trasa č. 20: Pec pod Sněžkou - Husova bouda - Pražská bouda - Kladenská bouda – Pec pod Sněžkou

Krátká, ale výživná trasa, vás dovede na hřebeny Krkonoš, odkud se můžete vrátit do Pece, případně se napojit na další trasy a pokračovat například na Černou horu nebo do Černého dolu. Trasa začíná u dolní stanice sjezdovky Javor v Peci pod Sněžkou, je dlouhá 5,5 km a vede souběžně s modrou turistickou značkou po asfaltovém a zpevněném povrchu. Stoupání z Pece pod Sněžkou se můžete vyhnout, pokud využijete lanovku na Hnědý vrch. U sjezdovky Javor pokračujte podél potoka směrem na Zahrádky a ke spodní stanici lanovky na Hnědý vrch. Z horní stanice pokračujte doleva směrem k Lesní boudě a dále po hřebeni červené přes Husovu boudu až k Pražské boudě. Na rozcestí odbočte vlevo na silnici po zelené. Čeká vás sjezd přes Kladenskou boudu zpátky do Pece pod Sněžkou. Oblíbenou prodlouženou variantou je pokračovat u Pražské boudy rovně přes Kolínskou boudu až na Černou horu.

Trasa č. 21: Pec pod Sněžkou – Chata Betyna – Bouda v Obřím dole – Bouda pod Sněžkou - Kaplička

Trasa začíná na parkovišti U kapličky (Pec pod Sněžkou), je dlouhá 4 km a vede souběžně s modrou turistickou značkou po asfaltovém povrchu. Od parkoviště pokračujte ke spodní stanici lanové dráhy na Sněžku, stále rovně po modré turistické značce kolem chat Betyna, Boudy v Obřím dole, Boudy Pod Sněžkou až ke kapličce v Obřím dole. Dále již není cesta na kole povolena. Nenáročnou cestu můžete využít i při cestě do historického dolu Kovárna.

Trasa č. 23: Velká Úpa - Vlašské Boudy - Velké Tippeltovy Boudy - Krausovy Boudy

Náročnější trasa je dlouhá 7 km a z větší části vede souběžně se zelenou turistickou značku po zpevněných i nezpevněných cestách. Větší část tohoto náročnějšího výletu je vedena po vedlejších silnicích nebo po asfaltových lesních cestách, z toho jedna třetina vede kamenitým či štěrkovým terénem. Z hlavní silnice směrem z Velké Úpy do Pece pod Sněžkou odbočíme na začátku Velké Úpy ve Vavřincově dole vlevo do Javořího dolu. (Alternativou je trasa č. 23 A z Vavřincova dolu ve Velká Úpě přes Hlušiny, která odbočuje z hlavní silnice po žluté turistické značce.) Více jak 300 výškových metru prověří fyzičku, odměnou za nejnáročnější úsek je nezapomenutelný výhled. Od Vlašských bud pokračujeme ještě několik set metrů a vjíždíme na svah Světlé hory. Dojedeme ke Krausovým boudám, odkud můžeme sjet do Janských Lázní nebo do Horního Maršova a pokračovat po hlavní cestě zpět do Pece pod Sněžkou.

Trasa č. 22: Velká Úpa – Výsluní – Janovy Boudy

Z hlavní silnice vedoucí z Velké Úpy do Pece pod Sněžkou odbočíme před hotelem Pecr v Peci pod Sněžkou vpravo souběžně s modrou turistickou značkou. Z této cesty odbočíme cca po 1 km vlevo. Trasa je dlouhá 3 km a vede po zpevněných i nezpevněných cestách. Z Janových bud můžeme pokračovat na Růžovou horu nebo na druhou stranu do Spáleného Mlýna. Mezi Výsluním a Janovými boudami nad horní stanicí lanové dráhy Portášky můžete nabrat síly na Sagasserových boudách. Podávají tu typická i netypická krkonošská jídla nebo steaky ze skotského náhorního skotu.

Přes Růžohorky - Janovy boudy – Chata Růžohorky – Růžová hora

Tato trasa se napojuje na trasu č. 22 na Janových boudách a vede souběžně se žlutou turistickou značkou na Růžovou horu. Trasa je dlouhá 4,5 km a vede po zpevněných a asfaltových cestách. U stanice lanové dráhy a Růžové hoře však cesta pro cyklisty končí a dál můžete na nejvyšší horu pokračovat buď pěšky, nebo lanovkou. Cestou je několik chalup s krkonošskou kuchyní, oblíbenou nejen mezi cyklisty.

Trasa č. 1A (část Krkonošské diagonály vedoucí přes celé Krkonoše)

Trasa vede z Harachova a Špindlerova Mlýna, přes Strážné, Výrovku a Čertovy schody do Pece pod Sněžkou, kde hned za křižovatkou odbočíte podle značky vlevo z hlavní silnice vedoucí do Velké Úpy a pokračujete na Janovy boudy, Spálený Mlýn a Lysečinské Boudy. Zde je možnost pokračovat po 1A přes Rýchorský hřeben až do Žacléře nebo zvolit trasu 1B přes Horní Maršov, Krausovy Boudy, Černou Horu a Tetřeví Boudy zpět do Pece pod Sněžkou. Úseky 1A tvoří trať při cyklistických závodech jako Krkonošská 70 nebo Žacléřská 70.

Trasa Výrovka – Kaplička – Luční bouda je zatím vedena jako trasa ve zvláštním režimu a měří 2,5 km.